Coachdesk in jouw organisatie

De coachdesk van Richt is een snelle route naar persoonlijke en professionele ontwikkeling, door de medewerker uit te nodigen om zelf aan de slag te gaan met uitdagingen en problemen.

Door De coachdesk in te zetten bied je medewerkers de mogelijkheid om aan zichzelf te werken door snel inzetbare coaching. Wij ondersteunen bij uitdagingen en problemen die ten koste gaan van het werkvermogen en de duurzame inzetbaarheid. Met als doel om prestaties te verbeteren en het werkgeluk te vergroten!

Coaching helpt je verder.

Snel inzetbaar

Binnen 48 uur in contact met een coach.

We maken een gepersonaliseerde aanmeldpagina voor de organisatie waar medewerkers zich aanmelden. 

Persoonlijk en flexibel

We houden van persoonlijke aandacht want we zijn tenslotte coaches. Dat wil zeggen dat we face2face gesprekken combineren met e-coaching (video, telefoon en mail).

Doelgericht en efficient

Met oog op kwaliteit monitoren we de voortgang én werken we voortdurend aan een gezonde coachrelatie.

 

Gelukkige medewerkers

Onze missie is om medewerkers gelukkig(er) te maken in hun werk en ook met wie ze zijn.

Coaching biedt medewerkers de mogelijkheid om eigenaarschap te nemen over uitdagingen zoals bij communicatie, samenwerking en competentieontwikkeling. En ook bij problemen en belemmeringen die ten koste (kunnen) gaan van het werkgeluk en bevlogenheid, zoals omgaan met werk- en prestatiedruk, privéproblemen.

Coaching verbetert het werkvermogen en vergoot de duurzame inzetbaarheid en voorkomt verzuim.

Gelukkige medewerkers:

  • worden positiever beoordeeld door collega’s en leidinggevenden;
  • melden zich minder vaak ziek;
  • gaan minder snel weg bij de organisatie;
  • nemen meer taken op zich;
  • zijn meer bereid om collega’s te helpen;
  • voelen zich betrokken en zijn loyaal aan de organisatie;
  • nemen meer initiatief en zetten zich extra in;
  • zijn gezonder en voelen zich niet opgebrand.
Coachdesk werkgeluk

Coachthema's

De coachdesk is erop gericht om direct in te springen op de behoefte van de medewerker bij belemmeringen ten aanzien van het functioneren op werk (professionele ontwikkeling) en ook bij het bevorderen van mentale welzijn (persoonlijke ontwikkeling). Snel, kortdurend en effectief.

Veelvoorkomende coachthema’s

  • Ervaren werkdruk of prestatiedruk
  • Sociale belemmeringen zoals bij communicatie en assertiviteit
  • Werkgeluk
  • Zelfvertrouwen
  • Werk-privébalans
  • Competentieontwikkeling
  • Zingeving
  • Persoonlijke ontwikkeling en effectiviteit

En ook zijn we er voor een luisterend oor.

Wat houdt de Coachdesk in

De coachdesk biedt snel inzetbare coaches die direct te benaderen zijn. Een coach is een onafhankelijke en gelijkwaardige gesprekspartner die ondersteund bij functioneren én die de ontwikkeling van medewerkers bevordert. Bovendien heeft de Coachdesk een vroeg signalerende functie bij lichte (mentale) klachten die ontstaan door de werk- of privé situatie.

Coaches

De coaches bij Richt zijn ervaren, hoog opgeleid en hebben een brede deskundigheid ontwikkeld.

Wil je meer weten over coaching bij jou in de organisatie?

We komen je graag vertellen wat De coachdesk voor jullie kan betekenen. Wanneer kunnen wij je bereiken?